Тачка будівельна Detex одноколісна 100л, до 180 кг, поліур. колесо, D-2/1006oz100
2 962 ₴
- В наявності
- Код: D-2
Цей товар відпускається тільки самовивозом! Надсилання поштою немає.
Опис:
Тачка будівельно-садова одноколісна "DETEX" D-2 - "легендарна" одноколісна модель від українського виробника Фабрики тачок ДЕТЕКС.
Передня опора-зачіп D-2 є «фішкою» цієї моделі, адже упор має дугоподібну форму і потужний зачіп з металевого куточка, що дозволяє точно та безпечно вивантажувати вантаж із тачки. На відміну від схожих упорів від китайських виробників, упор DETEX D-2 не містить отворів у місцях навантаження (в районі кріплення коліс), не деформується та «не відпадає».
Ручна тачка з містким кузовом об'ємом до 100 л сумішей (до 180 л сипучих) та максимальною вантажопідйомністю 180 кг.
Дана модель доступна в різній конфігурації об'єму корита типу коліс.
Колеса
Саме на нього припадає основна вага матеріалів, що перевозяться і саме воно їздить по вибоїнах і колдобинах, а значить, повинен бути міцним і забезпечувати плавний хід.
Для кращої амортизації використовують колеса великого діаметра (35-45 см), на диски надягають кришку, а за необхідності вставляють камеру всередину. Безкамерні варіанти краще - у разі пошкодження їх можна завулканізувати, тоді як проколоту камеру доведеться міняти.
У вісь іноді вставляють металевий підшипник, що значно полегшує пробіг. Він вимагає мастила (деякі виробники закладають масло на весь термін служби колеса), але при несвоєчасному мастилі він іржавіє, а при попаданні піску або цементу його може заклинити. Втопити підшипник герметично - заняття дороге і виправдовує себе лише на професійних тачках. Набагато невибагливий варіант із пластиковою втулкою. Вона не іржавіє, не вимагає мастила, непогано витримує високі температурні навантаження та має досить хорошу зносостійкість.
Корито (Кузов)
Корито тачок зроблено із високоякісної сталі. Але, враховуючи, що транспортується зміст, нерідко є дуже агресивним по відношенню до металу середовищем і сприяє виникненню іржі, матеріал оцинковують.
Жорсткість виробів багато в чому визначається завтовшки металу. Правильно сконструйований кузов максимально знижує фізичне навантаження під час роботи. Трапецієподібна форма без швів, плоске квадратної конфігурації дно і помітно скошена передня частина - подібне компонування не випадкове. У таку тачку зручно завантажувати і сипучі, і великогабаритні матеріали навіть вище за краї. До того ж на плоскій поверхні міститься набагато більше предметів правильної геометричної форми, будь то брус, цегла, бетонні блоки і т.д. (Особливо, якщо розкласти їх рівними рядами). Зрештою, скошений передній край сприяє оптимальному розподілу ваги — на руки припадає від 10 до 30% навантаження, інше — на колесо.
На тачках деяких виробників є бічні та фронтальні ребра жорсткості, які забезпечують міцність стінок кузова та унеможливлюють його деформацію навіть при перевезенні дуже важких вантажів. Однак для роботи з сипучими та рідкими середовищами ребра жорсткості заважають - рифлена поверхня перешкоджає повному стіканню матеріалу (наприклад, цементного або вапняного розчину) і його доводиться зіскребати лопатою. Додаткову міцність кузова та стійкість до ударів надають загнуті борти, подібна технологія також виключає можливість порізів про метал у процесі роботи.
Рама
У виробах "невизначеного походження" рама зварена, причому з уривчастими нерівними швами. Можна лише здогадуватися, наскільки обмежений термін служби таких візків.
Фірма "ДЕТЕКС" роблять раму з суцільно зігнутої труби та без стиків. У цьому випадку кузов не відвалиться "випадково" в самий невідповідний момент.
Дуже важлива форма каркасу. При неправильному згинанні, хоч би якими хорошими були кузов і колеса, тачку доведеться штовхати, задіявши м'язи рук і плечового пояса і тим самим ускладнюючи собі роботу. Рама повинна охоплювати корито, створюючи йому опору знизу, спереду і притримуючи ззаду.
Ручки
Ручки тачки повинні бути довгими і широко розставленими, щоб між ними легко містився корпус людини. Це унеможливлює навантаження на хребет і забезпечує найбільшу маневреність в управлінні пристроєм.
Найлегше штовхати тачку за рахунок природного положення тіла, коли руки випрямлені вздовж тулуба. Зап'ястя під час захоплення поручнів не слід повертати, тому рама повинна мати характерний вигин.
Обидві долоні під час захоплення повинні бути суворо паралельні, це стосується і спорожнення кузова. Зручно, коли ручки мають неслизьку поверхню або рифлені пластмасові насадки з поглибленнями для пальців.
Габаритні розміри | |
---|---|
Вага | 11 кг |
Основні | |
Виробник | Detex |
Вантажопідйомність | 180 кг |
Об'єм кузова | 100 л |
Кількість коліс | 1 шт. |
Оцинкований кузов | Так |
Тип | Тачка будівельна |
Тип рами | Цілісна |
- Ціна: 2 962 ₴